Bimer’e Şikayet Başvurusu Nasıl Yapılır


    Bimer’e Şikayet Başvurusu Nasıl Yapılır

    Bimer’e Şikayet Başvurusu Nasıl Yapılır çok sayıda vatandaşımızın merak ettiği ve öğrenmek istediği bir husus. Bimer, vatandaşların devlet makamlarına ulaşmasının etkili ve hızlı bir yolu. Bimer’e şikayet başvurusu nasıl yapılır, Bimer’e isimsiz şikayet nasıl yapılır, Bimer’e yapılan şikayet nasıl geri alınır, Bimer’e yapılan şikayetler kaç günde sonuçlanır, Bimer başvuru sorgulama gibi konu hakkında bilmeniz gereken tüm önemli hususların sizin için derledik. Eğer siz de Bimer’e şikayette bulunacağım diyorsanız adım adım yapmanız gerekenler yazımızda.

    bimer'e şikayet başvurusu nasıl yapılır

    Bimer Nedir?

    BİMER, vatandaşların devlet mercilerine daha kolay ulaşması için oluşturulmuş bir yapıdır ve açılımı Başbakanlık İletişim Merkezidir. Her ne kadar halk arasında çoğunlukla şikayet ile özdeşlemiş olsa da Bimer, vatandaşların her türlü görüş, önerilerini sunabileceği, ihbar ve şikayette bulunabileceği bir mekanizma. Özellikle internet kullanımının yaygınlaşması sonrasında Bimer sayesinde, tüm kamu kurumları ile ilgili olarak şikayet, dilek ve öneriler anında direkt konunun muhatabı kuruma ulaşmak mümkün oluyor.

    İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

    Adres Değişikliği Bildirimi Nasıl Yapılır

    İsteğe Bağlı Sigortalılık Nedir? Şartları Nelerdir

    Bimer’e Şikayet Başvurusu Nasıl Yapılır

    Yazımızın başında da belirttiğimiz gibi Bimer her ne kadar şikayet ile özdeşleşmiş olsa da Bimer’e kamu kurumlarının işleyişi hakkında veya farklı konularda her türlü görüş ve öneriler de bildirilebilir.

    Bimer’e başvuru ve şikayet 4 farklı yöntem ile yapılabilmektedir

    1. İnternet üzerinden
    2. Telefon ile
    3. Posta yoluyla
    4. Bizzat başvurarak

    Yukarıda saydığımı 4 farklı yöntemle Bimer’e her türlü, görüş, öneri, istek ve şikayetlerinizi iletmeniz mümkün.

    İnternetten Bimer’e Şikayet Başvurusu Nasıl Yapılır

    İnternetten Bimer’e şikayet ve başvuru işlemi e devlet üzerinden ve Bimer’in kendi internet sitesi üzerinden yapılabiliyor. E Devlet üzerinden şikayet ve başvuru yapmak için BURAYA tıklayın. Açılan sayfada Kimliğimi Şimdi Doğrula sekmesine tıklayın. Daha sonra TC no ile e devlet şifrenizi ilgili kutucuklara eksiksiz olarak girin. Bu işlemleri yaptıktan sonra açılan sayfaya şikayet ve başvurunuzu yazabilirsiniz.

      Kaymakamlığın Ev Hanımlarına Verdiği Kredi

    Bimer’in kendi internet sitesinden şikayet başvuru yapmak için BURAYA tıklayın. Açılan sayfada TC kimlik numaranızı, adınızı, soyadınızı, anne kızlık soyadınızın ilk ve son harfini, cep telefonu numaranızı kutucuklara yazarak Onay Kodu Gönder Butonuna tıklayın. Cep telefonunuza gelen onay kodunu ilgili kutucuğa girdikten sonra şikayet veya başvurunuzu yazabilirsiniz.

    Bimer Telefonla Şikayet Nasıl Yapılır

    Bimer’e şikayet ve başvuru yapmanın ikinci yöntemi ile telefonla şikayet. Bimer İletişim Hattı telefon numarası ALO 150’dir. ALO 150’yi arayarak şikayet veya başvurunuzu telefon aracılığı ile gerçekleştirebilirsiniz.

    Bimer Posta ile Şikayet Nasıl Yapılır.

    Üçüncü yöntem ise posta yoluyla. Şikayet ve başvuru dilekçenizi postayla Başbakanlık Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Merkez Bina B.Blok P.K.:06640 Kızılay / Ankara adresine göndermeniz yeterli olacaktır. Ayrıca bu Bimer şikayet ve başvuru dilekçenizi tüm kaymakamlık ve valiliklere de gönderebilirsiniz.

    Bimer’e Bizzat Şikayet Nasıl Yapılır

    Dördüncü ve son yöntem ise bizzat yapılan başvuru. Bimer’e şikayet veya başvurusunu bizzat yapmak isteyenler Başbakanlık Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Merkez Bina B.Blok adresine giderek bizzat yapabilirler.

    İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

    İsteğe Bağlı Sigorta Primi Ne Kadar

    4500 Günden Emeklilik Şartları – 4500 Günle Emeklilik

    Bimer’e İsimsiz Şikayet Nasıl Yapılır

    Eğer ki Bimer’e yaptığınız şikayetin gizli olmasını istiyorsanız ilk olarak başvuru türünü ihbar olarak seçmeniz gerekiyor. Başvuru türünü ihbar olarak seçtikten sonra Kimlik Bilgilerim Gizlensin kutusunu seçerek şikayet veya başvurunuzu gizli olarak yapabilirsiniz.

    Bimer’e Yapılan Şikayetler Kaç Günde Sonuçlanır

    Bimer’e yaptığınız tüm başvurulara ister şikayet olsun ister farklı bir konu, kanunen en geç 30 gün içinde resmi olarak cevap verilme zorunluluğu vardır. Şayet başvurunuzu Bilgi Edinme Hakkı Kanununa göre yaptıysanız bu kez başvuruya cevap verme süresi en fazla 15 gündür.

      2019 Bekçi Maaşları Ne Kadar ? Güncel Bekçi Maaşları

    Bimer’ Yapılan Şikayet Nasıl Geri Alınır

    Bimer’e yapılan şikayet nasıl geri alınır konu ile ilgili en çok sorulan soruların başında yer alıyor. Bimer’ yapılan şikayet ve başvurularda, konunun takibini yapabilmeniz için size bir başvuru numarası verilir. Şikayeti geri almak istediğinizde bu başvuru numarası ve iptal etmek istediğiniz başvurunun tarihinin yazılı olduğu yeni bir başvuru yapmanız gerekmektedir.

    Bimer Başvuru Sorgulama

    Bimer Başvuru Sorgulama işlemi e Devlet üzerinden veyahut Bimer’in internet sitesi üzerinden yapılabilmektedir.

    E Devlet üzerinden Bimer Başvuru Sorgulama yapmak için BURAYA tıklayın.

    Bimer resmi sitesi üzerinden Başvuru Sorgulama yapmak için BURAYA tıklayın.

    Sorularınızı Bize Yazın

    Bimer’e şikayet başvurusu nasıl yapılır başta olmak üzere, Bimer’e isimsiz şikayet nasıl yapılır, Bimer’e yapılan şikayet kaç günde sonuçlanır, Bimer’e yapılan şikayet nasıl geri alınır gibi tüm önemli soruları detaylı bir biçimde yanıtlamış bulunuyoruz. Konu hakkında sorunuz varsa yorumlar kısmından bize yazın. Yazar ekibimiz tüm sorularınızı en kısa sürede doğru bilgilerle cevaplayacaklardır.

    ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

    Henüz yorum yapılmamış.