Amazon Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Alışveriş Deneyimi

Bugün ki makalemizde sizlerle birlikte Amazon Türkiye müşteri hizmetleri ve alışveriş deneyimi ile alakalı bilgiler edinmek istiyoruz. Her geçen gün büyüyen ve gelişen internet alışveriş sektöründe özellikle dünya genelinde en büyük marka Amazon olarak dikkatleri çekiyor. Amerika merkezli bir şirket olarak hizmet sunan marka, zaman içerisinde dünya genelinde ki en potansiyelli ülkelere de yatırım yapıyor.

Jeff Bezos’u dünyanın en zengin adamı yapan bu şirket, günümüzde alışveriş dediğimiz zaman tüm dünya genelinde ortak söylenen markalardan birisi olduğundan dolayı ön planda. Bizde sitemiz içerisinde tabi ki bu anlamda da sizleri elimizden geldiğince bilgilendirecek ve fikir edinmenizi sağlayacağız.

Amazon Nedir?

Amazon, ilk olarak 1994 yılında Jeff Bezos tarafından kurulan ve günümüzde dünyanın en büyük 5 şirketi arasında yer alan alışveriş şirketidir.

İnternetten alışveriş sistemlerinin günümüzdeki babası olarak kabul edildiğinden dolayı ciddi anlamda marka değeri yüksektir. Öyle ki Bill Gates, yıllardır elinde bulundurduğu dünyanın en zengin adamı ünvanını Amazon şirketinin kurucusu olan Jeff Bezos’a bırakmıştır. Türkiye’de de internet alışverişinin büyümesi ile birlikte Türkiye yatırımı kaçınılmaz oldu.

Amazon Türkiye, özellikle son 1 senelik dilim içerisinde tüm hizmetlerini ülkemize getirerek bir yapılanma oluşturdu. Öyle ki artık alışveriş dediğimiz zaman birkaç şirket ile birlikte Amazon şirketi de ciddi anlamda ön plana çıkıyor.

Amazon Türkiye Müşteri Hizmetleri

Dünyanın en büyük alışveriş şirketinin zaman içerisinde ülkemiz pazarında çok büyük kapsamlı bir yatırım yapması, aslında geldiğimiz son ciddi noktayı gösteriyor. Türkiye genelinde her geçen gün büyüyen ve gelişen internet alışverişi altyapısı, artık gelebileceği doruk noktalara ulaştı demek yanlış olmaz.

Amazon Türkiye müşteri hizmetleri, özellikle müşterilerine sunduğu destek dolu hizmet sayesinde çok geniş kitleleri kendisine hayran bırakıyor demek yanlış olmaz sanırım. Türkiye’de yapılan bu atılım ile birlikte artık Amazon Prime deneyimini de en ince ayrıntısına kadar kullanabiliyorsunuz. Amazon Kargo sistemi de yakın bir zaman dilimi içerisinde ülkemizde olacak gibi görünüyor. Amazon Türkiye iletişim bilgileri aşağıdaki gibidir;

  Koronavirüs Devlet Hastanelerinin Güncel Durumu Nasıl?

Amazon Turkey Perakende Hizmetleri Limited Şirketi (“Amazon Tarafından Satılır ve Gönderilir” ibaresi bulunan ürünlerin satıcısı)

Merkez adresi: Esentepe Mahallesi Bahar Sokak No: 13/52 Şişli, İstanbul

MERSIS numarası: 006809722880001

Ticaret Sicil No: 91626 / 5

KEP: amazonturkey.retail@hs01.kep.tr

Tüm sorularınız için bize https://www.amazon.com.tr/iletisim sayfasından e-posta gönderebilir veya+ 90 850 390 21 53 telefon numarasından ulaşabilirsiniz. Hesap güvenliği nedeniyle, Müşteri Hizmetleri temsilcilerimizin yalnızca ilgili hesap sahibinden gelen taleplere yardımcı olabileceğini lütfen unutmayın. Size daha iyi hizmet verebilmemiz için, hesapta kayıtlı telefon numarasından bizimle iletişime geçmelisiniz. Ayrıca, müşteri hesabınızın doğrulanabilmesi için hesabınıza kayıtlı posta kodunuz ve adresiniz başta olmak üzere, gerekli tüm verileri lütfen yanınızda hazır bulundurun.

Yasaların ihlali bildirimi için lütfen https://www.amazon.com.tr/gp/help/customer/display.html?nodeId=202024830 bağlantısında yer alan formu doldurarak bize ulaşın.

Bağlı Olduğu Odalar:

İstanbul Ticaret Odası

Amazon Turkey Perakende Hizmetleri Limited Şirketi (“Amazon Tarafından Satılır ve Gönderilir” ibaresi bulunan ürünlerin satıcısı)

Merkez adresi: Esentepe Mahallesi Bahar Sokak No: 13/52 Şişli, İstanbul

Amazon Türkiye Ofisi

Türkiye’nin en büyük ve kapsamlı cazibe merkezlerinden birisi olan Şişli’de kurduğu devasa şirket ile birlikte ülkemiz pazarına kapsamlı hizmetler sunuyorlar. Amazon, prensipleri gereği tamamen kendi kurallarına satıcıları uymaya davet ediyor. Örneğin bir müşteri, üçlü priz satın aldı sistem üzerinden ve ürün eline ulaştı. Ancak prizlerden sadece bir tanesi çalışmıyor.

Amazon, burada müşteri deneyimini iyileştirmek için ürünü iade istemiyor, üstelik yenisini gönderiyor. Bu nedenle dünyanın en büyük şirketi olma başarısını da sürekli geliştiriyor ve koruyorlar.

  • Merkez adresi: Esentepe Mahallesi Bahar Sokak No: 13/52 Şişli, İstanbul
  • MERSIS numarası: 006809722880001
  • Ticaret Sicil No: 91626 / 5
  • KEP: amazonturkey.retail@hs01.kep.tr


ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.